ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 23 februari 2022

Speciale kaart met naam slinger.

Met een nieuwe stans JMA-ES-CD140 heb ik een persoonlijke

 verjaardagkaart gemaakt.

Ik heb de naam Jenine gebruikt omdat het een stans uit de 

Jenine's Mindful Art Collection is.

De kaart.Achterkant.

Label in de die in de pocket zit.


HIER vind je mijn filmpje.

Dit heb ik ervoor gebruik:

Stans rond: JMA-ES-CD140

Alfabet: STENCILSL390

Scrappapier: JMA-NA-SCRAP35.

Plakparels: JMA-ES-PEARL03.

Stempel: SL_ALS_STAMP02.

Maten:


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Super leuke creatie en de slinger vind ik heel leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is prachtig geworden Anneke, ben benieuwd hoe je het gemaakt hebt dus ga snel je filmpje bekijken, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw compliment. Leuk dat jij mijn filmpje wil gaan bekijken. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.