ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 26 februari 2022

Speciale kaarten.

Ik heb met JMA-ES-CD 141 deze twee speciale kaarten gemaakt.

Aan de achterkant zit een vakje om geld in te doen.

Een cadeau kaart zeg maar.

De groene variant heb ik de basis filmend gemaakt.

Je kunt hem ook in het rond maken met JMA-ES-CD140.

Alle cijfers op het vel met de nummers blijven hetzelfde.

De mallen met cijfers voor de ronde variant vind je HIER.



Voorkant.

Deel 3 open.
deel 2 en 3 zijn nu zichtbaar.
Het zijn twee delen die ik op elkaar heb geplakt.
Links is de achterkant.
Het word zo een stevig geheel.
Achterkant.
Deel 2 is zichtbaar.
Deel 1 is zichtbaar.
Daar zie je het geld zitten.
Vakje leeg.
Op de hoogte te compenseren het ik een aantal reinforceres op elkaar geplakt.
Anders gaat de onderkant open staan als hij dicht is.
Dat vond ik niet mooi. Je ziet het
aan de bovenkant van de foto.





HIER vind je het filmpje.






Dit heb ik ervoor gebruikt:

Stans ovaal: JMA-ES-CD141.

Scrappapier: JMA-WAC-0SCRAP76.

Producten van de live.

Scrappapier live: JMA-WAC-SCRAP75

Stans Live: STENCILSL353

       SL-S-CD153

Bedankt voor je bezoekje tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige sierlijke kaarten Anneke, leuk om er een "geldvakje" in te maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke kaarten. Heel origineel dat geld vakje zo. prachtige basis stans ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Lenet voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wauw, wat een mooie kaarten. Leuk om er geld in te verstoppen.
    Mag ik vragen hoe hoog en breed deze stans is??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. De stans is 17,5 x 12,5 cm. Het heeft even geduurd omdat ik achter mijn laptop moet zitten om te antwoorden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Prachtige creaties Anneke, ook een hele mooie stans. Dank je wel weer voor de ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw reactie en graag gedaan. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.