ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 19 februari 2022

Live met boekjes en kaarten

Dit is mijn tweede blogpost van vandaag.

 Eindelijk mocht ik laten zien wat ik in september al had gemaakt voor Studio Light.

Tijdens deze live heb ik ook laten zien dat je met de stansen van de boekjes ook kaarten kan maken.

Aan het eind maak ik ook een kaart.

Onderaan dit bericht staat de link naar mijn live.

De boekjes vind je uitgebreid in een andere post die vind je HIER .

DIY block: Vintage Treasures


DIY Block: Wild and Free.

DIY block Love to Create.



DIY Block Explore the Universe.


Patroon.


HIER is de link naar mijn live.

Dit heb ik gebruikt.

Stans:

 Bruin boekje: SL-ES-CD162

       Wit boekje: SL-ES-CD163

DIY Blocks:

Love to create SL-ES-DCB16

Explore the universe SL-ES-DCB17



Wild en free SL-ES-DCB18

Vintage treasures SL-ES-DC19

Effen paper pad: SL-ES-PP06

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Een super leuke blogpost weer en wat heb ik genoten van het filmpje.
    Wat heb je weer prachtige creaties gemaakt en wat fijn dat je deze nu eindelijk mag laten zien. Ik ben er ook blij mee.
    De Vintage Treasures kaart en de DIY block Love to Create vind ik bijzonder mooi!
    Geniet van je weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen van boekjes maar ook van kaartjes maak je iets apart, anders dan anderen en dat siert je zo. Je hebt ook een schat van een man die je zo bijstaat en helpt met de patroontjes zoals laatst van die mooie envelopjes, een super team. Weer prachtig gedaan, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.