ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 10 juli 2022

Another love story.

Ik blijf dit een mooi papier lijn vinden van Studio Light.

Daarom heb ik hem nu weer gebruikt.

Hier is mijn label met twee vakjes waar ook weer labels inzitten.

Ik heb hem filmend gemaakt.


Je ziet haast niet dat hier nog een vakje zit aan de voorkant.
Achterkant.


Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Stans bewerkte label: SL-ES-CD260

Stans kleine label: CCL-ES-CD266

Stans ovaaltje: CCL-ES-CD158

Stempel tekst: CCL-FR-STAMP262. 

Scrappapier: SL-ALS-MPP01

 HIER vind je de link naar mijn YouTube kanaal.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes. Anneke.


4 opmerkingen:

  1. Ook dit is weer een super leuk mapje met inderdaad het mooie papier van SL , dit papier vond ik ook heel mooi, net als dat van de Little Blossem. Het is zo netjes gemaakt dat het vakje vooraan super goed verstopt zit. Is weer een prachtige creatie. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve reactie Josée. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Mooie kaart met de labels en zo leuk met dit designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve reactie Els. groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.