ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 17 juli 2022

Boekje met spreuken gemaakt met gebruikte theezakjes.

Jaren geleden heb ik eens zo'n boekje gemaakt.

Ik had nu zin om hem nog een keer te maken.

Het boekje is 7,5 x 10,5 cm.

Het boekje heeft 3 pockets en sluit met een stukje touw met een bedel.

Het filmpje vind je HIER  .









Achtergrond stempels:

STAMP JMA19.

JMA-WYS-Stamp210 en 211

JMA-ES-STAMP213

JMA-ES-STAMP110

SL-GR-STAMP229

Stansen:

Hanger pagina 2 JMA-WAc-CD91

Raster achtergrond JMA-WYS-CD201

 JMA-ES-CD205

 SL-ES-CD107

Tekst boekjes: 

STICKJMA03 en 05

Inkt voor de achtergrond: 

Distress Ink,

Antique linnen en Chipped Sapphire. .

Versamark ink (om te embossen.)

Versafine Onyx Black.

Archival ink Potting soil ( bruin)

Embossing poeders:

Cosmic Shimmer Age of Aquarius. (Jeans blauw.)

Seth Apter Bizzard ( wit)  en Rustic Indigo ( donker blauw) 

Papier: Watercolor 200 gr smooth van Vaesen.

Pons voor hapjes: 1,25 inch.

Touw 70 cm.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. dankjewel voor jouw compliment. Wat leuk dat jij die hebt achtergelaten. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
  2. Prachtige creatie Anneke, heel mooi geworden en ook heel mooie teksten erbij. Dank je wel weer voor de mooie foto's die je altijd zo gedetailleerd maakt voor ons. Nog een fijne avond, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw mooie woorden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Een heel mooi boekje Anneke en ik ben gek op spreuken. De theezakjes vind ik heel leuk, maar ook de Kraft en blauw combi is heel mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Bruin met blauw vind ik zelf een hele mooie combinatie. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.