ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 19 juli 2022

Label met flapjes en envelopje

 Dit is een nieuwe stans van een label. Hij is bedoeld voor een schud label.

Ik heb binnenin een envelopje geplakt dat paste precies.

Daarna heb ik hem nog 6 flapjes gegeven.

Deze label heb ik filmend gemaakt.

Door de warmte was mijn lijm erg dun. Ik heb dus wat vlekjes gekregen die ik

 na het filmen heb weggewerkt.

En achteraf ben ik daar blij om, het is nog mooier geworden.

HIER vind je de link naar mijn YouTube.

 







Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Paper pad: SL-ES-PP41

Stans label: SL-ES-CD251

envelopje: SL-ES-CD238

Vlinders: JMA-ES-CD204

Plantjes: JMA-ES-CD205

kleine rondjes en hoekje: JMA-WYS-CD200

Inkt voor de randjes: Distress ink Pumice Stone

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb net de live al bekeken, wat is het allemaal weer even leuk om te zien, een heel mooie tag is het geworden, ik vind de kleuren ook prachtig, papierblokken die ik zeker ga aanschaffen en wat mee maken, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige rag en wat leuk met al die flapjes. Het designpapier is ook super mooi!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.