ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 28 juli 2022

Mapje met labels

Dit mapje heb ik met een nieuwe stans gemaakt.

Hij is heel sierlijk.

Het mapje is 12x21 cm.

Ik heb een kort filmpje gemaakt waarin ik alles uitleg.

Die vind je HIER .







Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Stans label:SL-ES-CD262

Stans losse label: SL-ES-CD221

Paper pads: PastelsSl-ES-PP40

Sugar pop SL-ES-PP42 

vind je het filmpje.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Anneke, dat ziet er fantastisch uit!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je het weer een pracht creatie gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dit is ook mooi, echt wat voor een huwelijkspaar, knap gedaan. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.