ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 14 juli 2022

Mannenkaart met Vintage Treasures

Dit is wel zo'n gave lijn van Studio Light.

Ik ben fan.

Ik heb hem filmend gemaakt, de link vind je onder dit bericht.


HIER is de link naar de video.

Dit heb ik gebruikt om deze kaart te maken.

Scrappapier: SL-VT-PS07

Die-cut boekje: SL-VT-DCB26

Stans pocket: SL-VT-CD265

Kleine stansen: SL-VT-CD263 en 264

Stans raster: JMA-WYS-CD201 

Zwarte stempelinkt: Versafine Clair Nocturne.

Stempin inkt voor de randjes: Distress Inkt  Walnut Stain.

Wax koper en brons.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Wow Anneke, wat heb je er weer wat moois van gemaakt, of het nu een mapje of een kaart is , je tovert heel wat moois tevoorschijn, tot in detail werk je je kaarten en mapjes af. Ik heb er weer van genoten van de mooie foto's hier en van je filmpje. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie mannenkaart heb je gemaakt met zoveel mooie details die er zijn te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je de kleine gears nog over de puntjes hebt geplakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.