ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 30 juli 2022

Mapje met labels

 Ik heb op mijn YouTube kanaal 2000 abonnees.

Dat is reden voor een Give Away.

Je kunt dus dit mapje winnen.

Lees onderaan de voorwaardes.

Voorkant is een blister met schud materiaal.

Eerst pagina met 2 belly bands en envelopjes.

Aan iedere zijkant zitten pockets waar labels in zitten.

Tweede pagina.

Achterkant.
Ook met een vakje met een label.


Wat moet je daar voor doen?

Op mijn YouTube kanaal een reactie achter te laten onder het filmpje.

Een duimpje geven en abonnee zijn of worden.

Volgende week zondag sluit deze give away om 12 uur. 

Daarna  maak ik de winnaar bekend samen met Doeke op mijn YouTube kanaal.

HIER vind je mijn filmpje.

Dit heb ik gebruikt voor dit mapje.:

Alles komt van HOBBY VISION vandaan.

Stans envelopje: Link envelopje

Stans label: SL-ES-CD 251 link label

Blister rechthoek: SL-ES-BLIS 04 link blisters

Paper pad: 15x15 cm SBBXS 19 link paper pad

Paper pad: 20,3 x 20,3 cm:SBBS 64 link paper pad

Collectables: link collectables

Linnen Cardstok light grey: Link linnen cardstok

Schud materiaal: SQC-150 link schud materiaal


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

14 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig Anneke, maar dat zijn al je creaties XX
    En lief dat je dit doet, veel succes verder.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi mapje heb je met dit designpapier gemaakt en leuk met de pockets en envelopjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mijlpaal en dit is weer een prachtig mapje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd voor diegene die het wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer schattige mapje gemaakt en super leuk papier zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Zeker heel mooi papier! Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd Anneke met je nieuwe mijlpaal en met een super mooi gemaakte creatie. We zijn terug van vakantie dus ik kan nu alles wat ik gemist heb inhalen. Heb op vakantie wel een creatie van jou gemaakt, maar de plaatjes bewerkt met glossy accents liggen nog te drogen, foto's volgen dus nog. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. De glossy accents zal nu wel droog zijn. Het is zulk leuk spul. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.