ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 23 juli 2022

Vintage travel mapje

Wat is dit toch gaaf papier.

Ik heb nu een mapje ermee gemaakt.

Het is 14 x 23 cm.

De sluiting heb ik met SL-ES-CD261.

In een kort filmpje leg ik uit hoe ik dit heb gemaakt met de maten erbij.

Het filmpje vind je HIER .



                                                                               Leeg mapje.
Kleine pocket met klep.9x12 cm.

Groot mapje10 x 18 cm.
9 x 17 cm.
Voor het venster zit mica.


Dit heb ik voor dit mapje gebruikt:

Scrappapier: SL-VT-PS07

Stans voor de sluiting: SL-ES-CD261

Stans rechthoek: SL-ES-CD251

Stans radertjes, lampen: SL-VT-CD263 en 264.

Grijs koord: 30 cm licht grijs en 30 cm. donker grijs.

Stempels: SL-VT-STAMP 247- 348 en 250

Stempel inkt: VersaFine Clair Morning mist

Versafine Onyx Black. 

Om het papier een zilveren look te geven heb ik Distress foundrl wax Sterling gebruikt.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Een heel mooi mapje met dit mooie designpapier en leuk met deze wax op de gears en vlinder. Gisteren heb ik toevallig de mooie label-stans gekocht. Nu zie ik meteen hoe veelzijdig zo'n stans is.
    Dankjewel voor de uitleg en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In één woord : wow , prachtig gemaakt, echt iets voor de mannen, dank je wel Anneke voor de uitleg en de mooie foto's, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waanzinnig knap en mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ga hem weer proberen na te maken grote fan van u

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.