ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 14 maart 2021

Album maar dan net anders met STENCILSL382.

Dit is mijn tweede blogpost van vandaag.

De eerste vind je op mijn post hieronder.

Ik heb een album gemaakt waar 2 albums in zitten.

Dit heb ik met een stans van Studio Light gemaakt.

Voorkant.

Achterkant.

Ik heb in het filmpje een fout gemaakt.

Per boekje heb je 4 stansen nodig dat maakt in totaal 8 stansen voor de twee boekjes.

In het filmpje zeg ik dat je 8 stansen per boekje nodig hebt.

Dat is niet zo.

Binnenkant twee albumpjes.

Het eerste albumpje.

Album open.

In het filmpje is hij helemaal te zien. Dit is het linker gedeelte.

De twee envelopjes.

De envelopjes zitten aan de linker en rechterkant van het boekje.

De kaartjes in het envelopje.


De kaartjes voor beide pockets zijn 11x12 cm.


                               

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

Boekjes stans: STENCILSL 382

Zakje stans: STENCILKJ 01

Envelopje; STENCILSL 396

Scrap papier: Sl-USC-SCRAP 16-19-22-23-24

Stempels: BASIC 53 en 54.

STAMPJMA 18

STAMPSL 520 en 521

Washi tape: WASHISL 16-17

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


3 opmerkingen:

  1. Hoi wat een prachtig album heb je gemaakt.
    Zo duidelijk met de uitleg.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anneke, ik ben je pas aan het volgen en wat is dit mooi geworden. Dank je wel voor de vele tips.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.