ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 14 maart 2021

Live voor Coosa


                                                     Donderdag ben ik live gegaan voor Coosa.

Ik heb laten zien hoe je deze kaart kunt maken.

De pockets is gemaakt door een stuk scrap papier zo te 

vouwen dat er 2 pockets ontstaan.

het zit vast met een touwtje.

In het filmpje hier onderaan het bericht kun je de live zien.

Dit zodat jullie het ook kunnen maken als jullie dat zouden willen.

De live uitzending vind je hier:

LIVE

Producten die ik hiervoor heb gebruikt:

Studio Light:

Stans:STENCILSL276

Scrappapier SCRAPCNB96

Stempels Coosa:

Leuks en Voor jou.

Bea, Bianca, Els, Trijntje, Christina en Miranda 

dankjewel voor jullie reacties op mijn vorige post. 

Het doet mij goed om te lezen wat jullie ervan vinden.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


1 opmerking:

  1. Weer een pracht creatie Anneke en hoe bedenk je het toch elke keer weer.
    duidelijk filmpje. Lieve opmerking van; 'het dopje erop'.
    Wat ben je toch creatief!!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.