ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 31 maart 2021

Tea for two Merci Beaucoup. Part 1hier laat ik de mapjes zien.

De bedoeling van deze twee mapjes is dat ik ze tegelijk ga geven.
In de kleine zitten Merci chocolaatjes en in de grote zitten 4 zakjes thee.
Ik heb twee filmpjes op mijn YouTube kanaal staan.
Het paste niet allemaal in 1 filmpje dus zijn het er 2 geworden.
Ik wilde het goed uitleggen en daarom zijn het twee filmpjes geworden.
Voorop Zit een pocket met daarin nog een pocket waar een kaartje in zit.
Eerste pagina daar zit rechts een pocket met 3 vierkante kaartjes waar 1 woordje
 opgeschreven kan worden voor de ontvanger.
Op de volgende pagina zit links onder een bandje een label.
Bovenin zit een grote label.
Op de rechter pagina zit aan de zijkant een pocket met nog een label.
In het kleine mapje zitten Merci reepjes.

                                                   In het grote mapje zitten 4 theezakjes.
Op de gleufjes te maken heb ik 2 stansjes gebruikt die bij de stans van het Merci doosje zitten.
Hier is mijn tweede filmpje waarin ik uitleg hoe ik het heb gemaakt.
                         

Hier zijn de maten nog een keer die ik in mijn eerste filmpje heb laten zien. 

Dit zijn de producten van Studio Light die ik heb gebruikt:
Paper pad: A5MPPSL 158
Merci doosje: STENCILSL 392
Tab: STENCILSL 381
Miranda, Gerda, Bep, Patricia, Arina, Rianne en een onbekende waar ik de naam niet van weet.
Dankjewel voor jullie lieve woorden op mijn vorige post.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


2 opmerkingen:

  1. Mooie mapjes en ze zijn zo vrolijk!
    Een leuk cadeautje om te geven!
    Dank je wel Anneke voor de duidelijke uitleg in de filmpjes.
    Fijne Paasdagen.
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben elke keer weer verbaast hoe jij zulke pracht creaties maakt Anneke.
    Dit ziet er weer super mooi uit met dit mooie designpapier.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.