ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 17 maart 2021

Stoere Mapje

Met een nieuwe label stans van Studio Light en een van de 6 nieuwe

 paper pads  heb ik dit mapje gemaakt. 

Dit heb ik met veel plezier gedaan omdat ik het zo mooi en stoer vind.

Voorkant.

Achterkant.

Binnenkant.

Voorkant half open.
Voorkant tweede deel open.
Binnenkant links.
Hier zit aan de zijkant een grote pocket.
Bovenop zit ook een pocket.
Rechterkant binnenin.
Rechterbovenkant open.
Onder kant zit een pocket.
Daar zit dit kaatje in.
En er zit een grote pocket met een lange label in.
Dit zijn alle kaartjes.
De kaart linksboven is 8,5x18,5 cm.
Tweede kaart is 9x17,5 cm.
vierde kaartje is 7x12,5 cm.
De onderste 3 kaartjes zitten in de paper pad. 
Nummer 2 en 3 heb ik gemat op cardstok wat 0,5 cm groter gesneden is.
De twee labeltjes heb ik ook gemat.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Stans: STENCILSL 397
Label stans; STENCILSL 345Stempels: STAMPSSL 502 en 503.
Paper Pad: A5MPPSL161.

José, Jackelien en Dorien dankjewel voor jullie reactie op mijn vorige blogpost.

Dankjewel voor je bezoekje en eventuele reacties op deze post.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.