ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 27 maart 2021

In the clouds

Ik heb met veel plezier aan deze speciale kaart gewerkt.

Deze paper pad is heel mooi en deed mij aan mijn vader denken.

Voorop zit een tag met twee kleine labeltjes erin.
Links de binnenkant van de grote kaart en rechts de binnen kaart.
Voorop zit een pocket waar een kaart in zit.
Binnenkant binnen kaart.
Achterkant van de binnen kaart en de grote kaart.
In de pocket zit een kaart met weer een pocket waar een kaart in zit.
Die is 8,5 x 13 cm. In mijn filmpje ben ik vergeten dat te zeggen.
De kaartjes die in de kaart zitten.
De grote inschuif kaart.
De inschuif kaart met de pocket.
De kaart zonder de inschuif kaarten.
Alle losse kaarten op een rij.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Paper pad A5MPPSL162

Stansen: STENCILJL12 - STENCILSL346 - BASICSDC52

Gerda, Els en Christina dankjewel voor jullie lieve woorden op mijn

vorig blogpost. Het doet mij goed!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi verzorgde creatie heb je weer gemaakt Anneke. Het mooie dessin-papier heb je goed benut. Het is haast een mini album geworden. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is dit weer een prachtig project.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige creatie weer Anneke. Bedankt voor de uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw anneke geweldig ik Vindt mannen kaarten sowieso altijd moeilijk omdat ik niet de standaard bier voetbal kaart wil maken is dit echt een welkome afwisseling ontzettend bedankt groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de uitleg en maten. Erg gaaf deze kaarten! Ik heb dat blok ook besteld, omdat ik zelf van wat stoerdere kaarten hou. Dus nu kan ik mooi aan de slag met jouw voorbeelden 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi hoe jij je boekjes maakt en kaarten .ik geniet er steeds van echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk en wat is het weer mooi geworden. Dankjewel dat je zoveel moeite doet om dit allemaal te laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige kaart. Ik heb het blok liggen, maar kon geen inspiratie vinden. Ik ga er nu lekker mee aan de slag. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.