ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 22 maart 2021

Doe meer met no.46 van Studio Light

Dit keer heb ik met een boekjes stans een tas gemaakt.

Het zijn er 2 die ik aan elkaar heb geplakt.

In ieder gedeelte zit een ander cadeautje.








Voor de zig zag zij stukjes heb ik een stukje designpapier gebruikt van 8,5x8,5 cm. 
Die heb ik op iedere cm gerild. Toen als een zigzag gevouwen en tussen het tasje geplakt.
Per tasje heb ik 3 magneetjes gebruikt. 1 aan de binnenkant van de klep. 1 in de pocket en 1`aan de binnenkant van het tasje.
Het lintje om dit boekje te sluiten is 30 cm.




Er moet aan beide kantje 4 mm af.
Dan past hij beter in het tasje.
Dat betekend dat de gestanste delen die erop moeten komen
ook een paar millimeter kleiner moet worden.
Het lintje eromheen is 40 cm.
Het bovenste kaartje is 5x12 cm.
De onderste is 5,5 x 12,3cm,

De kaartjes zijn 5,5 x 8,5 cm.
Hier is mijn video.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Tasje stans. STENCILSL 381

Verder heb ik deze gebruikt: STENCILSL 274-277-347-372-392-396

Scrap papier: SL-USC-SCRAP 13-14-17-18-23-24.

José, Els, Bep en Jowi dankjewel voor jullie lieve woorden op mijn vorige post.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

  1. Via je YouTube kanaal ben ik op je blog beland. Waw, wat maak jij prachtige projecten. Ik ga je zeker blijven volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk Anneke. en weer een duidelijke uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Das sieht ja wieder total schön aus. Danke für die Anleitungen.

    LG Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dus ook via facebook, dan op jou you tube en zo op je blog terechtgekomen, wat maak je véél moois.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.