ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 7 maart 2021

Art Journal met een knipoog

IK heb een art Journal gemaakt met STENCILSSL383.

Ik heb gewerkt met het A4 papier van Celebrate New Beginnings.

Voorkant.

Hier is het eerste filmpje.

De tweede hoe ik dit allemaal heb gemaakt staat onderaan dit bericht.

Eerste pagina.
Labels uit eerste pagina.
Tweede pagina.
Labels uit tweede pagina.
Derde pagina.
Label uit derde pagina.
Laatste pagina.
Hier zit de knipoog. Er komt een reel chocola uit.
Het is de bedoeling dat die gene waar ik het voor heb gemaakt de reep op eet.
Ik een tweede pakketje zit deze art journal.
Daar kan zij in aan het werk en die past in het vakje waar de chocola uitkomt.
Voorkant tweede kleine art journal.
Het is de bedoeling dat zij er zelf in gaat werken.
Het patroon voor dit doosje in het boekje staat onderaan dit bericht.



Ik heb alvast een paar bladzijdes gedaan.
Eerste twee pagina's.
Ik heb niet alle pagina's op de foto gezet. sommige heb ik blak gelaten.
Dit is het midden van het eerste boekje.
Daar zitten plaatjes in die zij zelf bij haar werk kan plakken.
Midden van de twee boekjes
Laatste twee pagina's.

Hier is mijn tweede filmpje hier leg ik uit hoe ik het heb gemaakt. 
Die vind je HIER
Patroon van het doosje in het boekje.



Daarnaast heb ik het alfabet  STENCISL391 gebruikt.

Het die cut boekje heb ik er ook bij gebruikt. EASYCNB666

Stempel STAMPCNB14

Hennie, Els en iemand zonder naam dankjewel voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties op deze post.

Ik vind het leuk om te lezen wat jij ervan vind.

Groetjes, Anneke

5 opmerkingen:

  1. Alweeeer een lust voor het oog...💙

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super gaaf uit Anneke en wat leuk om eerst er chocolade in te doen en dan een boekje.
    Leuk hoe je de middenpagina hebt gemaakt met dat knoopje.
    Heel handig en duidelijk uitgelegd. Dankjewel voor je nuttige tips.
    Fijne zondagavond en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals steeds weer een prachtig boekje Anneke!
    Heb ook een paar mallen om boekjes te maken,maar zoals jij dat kan, dat lukt me niet!
    Dank je wel voor je uitleg en mal voor het doosje.
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat heb je dit mooi gedaan.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.