ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 2 maart 2022

Zig zag kaart Vintage Treasures

 Ik zou een filmpje maken hoe ik een zig zag kaart maak.

Dit had ik beloofd in mijn laatste live voor Studio Light.

Wil je de andere kaarten zien klik dan op deze link  HIER.

Hier is hij dan.

Ik heb de volgende dag toch nog wat plaatjes opgeplakt op de basiskaart.

                                          Aan de zijkant zit nog een vakje.                                            
Kaart open.
Het mapje open op het eerste vlak.
Alle labels die in het eerste vlak zitten.
Middelste vlak open. Dit is een klep.
Achter het klepje op de basiskaart zit een pocket met een label.
Laatste vlak heeft een envelop met een kaartje.
Op de envelop zit nog een kleine pocket met daarin 2 labels.
Alle labels uit deze kaart.
HIER vind je mijn filmpje.

Dit heb ik gebruikt:

Stans: SL-ES-CD 162 en 163.

DIY Block: SL-ES-DCB19

SL-ES-DCB19

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

7 opmerkingen:

  1. Een super mooie kaart Anneke en ik hoop binnenkort tijd te hebben om deze te maken. Hihihi, dit blog is net een snoepwinkel voor mij.
    Bedankt voor de uitleg en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Jouw reacties toveren altijd een glimlach op mijn gezicht! Veel plezier met het maken van deze kaart. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. tjonge wat een supermooi project is dit weer. Knap hoor hoe je het steeds weer bedenkt.
    groet Alma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Alma. Wat lief dat jij een reactie achter hebt gelaten.Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig project,je geeft altijd zoveel inspiratie,met duidelijke uitleg.een plezier om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Grietje voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. zoveel te zien, zoveel details, prachtig Anneke, dank je wel. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.