ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 12 april 2022

Doe meer met SL-ES-CD182

Met deze stans kun je ook leuke pockets maken.

Dat kun je zien en het is tevens een Drie-luik geworden.

In een kort filmpje leg ik uit hoe ik dit heb gedaan.

HIER vind je het filmpje.

De maten.

Stans: 3x  de stans.

Mica.
Snij: 1x 9,5 x 11 cm.

Verbinding's stukjes.
Snij: 2x 3 x 12,5 cm.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Stans: SL-ES-CD182.

Stans: bovenkant van de kaartjes: CCL-ES-CD209

Papier: SL-LB-PS04.

Stempels: CCL-FR-STAMP167.(tekst met streep) 

Stempel: SL-LB-STAMP 194 ( If  friends were....)

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke en op dat papier ben ik helemaal verliefd. Ik heb het ook gekocht hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Miranda dat jij dit papier ook hebt gekocht. Benieuwd wat jij ermee gaat doen. Bedankt voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Wat heb je weer een prachtige kaart/mapje gemaakt en weer erg leuk met de pockets en natuurlijk het leuke lieve designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wow Anneke, wat is dit super mooi geworden, wat doe je dit allemaal toch geweldig, keer op keer blijf je me verrassen, ben een beetje laat met reageren , we hebben een midweekje Zeeland achter de rug, even lekker genieten van het mooie Zeeland en het prachtige weer, fijn Paasweekend , groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk dat jullie er lekker op uit bent geweest. Zeeland is mooi. Vroeger toen de kinderen klein waren huurde wij een caravan in Zeeland. Altijd genieten van stand en de zee. Dankjewel voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.