ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 17 april 2022

Mapje met vakjes

 Ik heb twee mapjes die ik met SL-ES-CD162 heb gemaakt.

De grijze heb ik filmend gemaakt.

Dat staat op mijn YouTube kanaal.

De link vind je onder dit bericht.

Ik heb 1750 abonees op mijn YouTube kanaal.


Dat is reden tot een Give Away.

Het linker mapje ga ik verloten. Hoe doe je mee?

Door op deze LINK te klikken. 

Je komt dan bij het filmpje en daaronder kun je een reactie achter laten.

Meer info vind je in het filmpje. 

Inhoud van het vrouwen mapje. Het mapje voor een man vind je in het filmpje.

HIER vind je mijn filmpje.

De maten.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Stans: SL-ES-CD162

DIY BLOCK.

Mapje voor een vrouw: SL-ES-DCB16

Mapje voor een man: SL-ES-DCB19.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Anneke, en wat leuk een ideetje voor een man en voor een vrouw, ik vind het nog altijd héél moeilijk om voor mannen wat te maken. Dank je wel voor deze leuke ideetjes weer. Nog fijne dagen. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment Josée. Klopt heb ik ook moeilijk voor een man. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Geweldig!! Echt genieten altijd jouw creaties.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd met al je volgens Anneke.
    Ik heb enorm genoten van je live met zoveel mooie en handige tips. De pocket waar geld in kan en de dubbele kaartjes zijn zo leuk hierbij. Handig die dammetjes. Zo leuk de label met de uitgeknipte boeken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Fijn dat jij ideetjes vind in mijn werk. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.