ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 9 april 2022

Mapje Zee thema.

Met twee stansen heb ik dit mapje gemaakt.
In mijn filmpje laat ik zien hoe ik dat heb gedaan.
HIER vind je mijn filmpje.
Lang kaartje in de pockets aan beide kanten van het mapje,
Twee kaartjes in de grote pocket.
De labels in de pockets.
Mapje leeg.
Alle labels en kaartjes in dit project.

De maten.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt.
Stans: SL-ES-CD162 en 181.
Paper pad SL-ES-MPP13.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi weer Anneke en heel veel labeltjes, zo gezellig. Die bloemenstans in het midden heb ik gisteren gekocht en dit is ook een leuke manier om hem te gebruiken. Dankjewel voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat leuk dat jij deze stans ook hebt. Hij is gaaf! groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Een hele mooi creatie Anneke met heel veel leuke tags en pockets.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  3. Wow wat heb je dit weer zo mooi gemaakt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, het was heel leuk om te doen. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Wat een gave gedetailleerde map is dit weer geworden, ook de stansen die je ervoor hebt gebruikt maken het geheel helemaal af, top werk van je. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Josée voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.