ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 3 april 2022

Drieluik labels.

                                  Het is weer tijd om met labels te gaan werken.
                                      Jullie weten dat ik daar groot fan van ben.


HIER is de link naar mijn video.
De maten.
Snij een stuk cardstok van 3,5 x 12,5 cm.
Ril op beide zijde op 1,5 cm.
Knip de zijkanten in een puntje.
(Op de foto het witte strookje.)

Plak het op de kleinste label.

Plak dat weer aan de grote label.
Plak de mat lagen op.
                                     
 Dit heb ik hiervoor gebruikt:
Labels: SL-ES-CD105
labels op drieluik: SL-ES-CD84.
Paper pad: SL-ES-MPP11.
Slimline paper pad: SL-ES-PP31.
Stempels bloemen. JMA-ES-STAMP139.
Stempels teksten: SL-ES-STAMP 177 - 178 - 179.
Plakparels: JMA-ES-PEARL04.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.


10 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit en bedankt voor de uitleg.
    Fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Marja voor jouw compliment en graag gedaan. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht creatie en weer erg leuk met de glossy accent.
    Dankjewel voor de uitleg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi geheel.
    Hele duidelijke uitleg .
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Anneke zoals altijd!
    Vind het ook leuk om eens wat anders te doen..hopend komt mijn hobbytijd weer snel terug dat ik de drive krijg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, hoop dat jouw hobbytijd gauw weer terug komt. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  6. Zo'n lieve, schattige creatie, ik vind de creaties met diertjes e.d voor kinderen zo mooi , spijtig dat mijn kleinkinderen er te groot voor worden. Maar ik kijk er wel graag naar, weer mooi gedaan, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor jouw compliment. Bij mij zijn er nog jonge kleinkinderen van 5 en 2 jaar. ook ben ik overgrootmoeder van een meisje van 2 jaar. En ik ben gek op beren. Groetjes, Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.