ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 24 april 2022

Let the adventure begin.

Dit is een hele leuke stans. 

Ik heb er een boekje meegemaakt.

In een kort filmpje leg ik uit hoe ik dit heb gedaan.

Het filmpje vind je HIER.









Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt:

Hoofd stans: SL-LB-CD196

Stans rondjes: JMA-WYS-CD200 en JMA-ES-CD140.

Paper pads: JMA-WYS-PP 34 en 35.

Die Cuts: JMA-WYS-DCB24.

Stempel: SL-ES-STAMP180.

Plak parels: JMA-ES-PEARL01.

Blisters: SL-ES-BLIS01.

Planner ringen: RINGSL03

 Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit mooi geworden Anneke, iets heel anders dan anders, en speciale parels ook in het schudvenster, stuk voor stuk prachtig gemaakt, het is ook een super mooie nieuwe lijn van Jenine, ik ben ook helemaal fan, ik ga snel het filmpje bekijken. Nog een fijne avond. Groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuk boekje heb je met deze mooie stans gemaakt en wat een prachtig designpapier is dit. Er zijn zoveel leuk details op dit boekje te bewonderen.
    Heerlijk dat ik snel jarig ben en deze mooie materialen gaan dus op mijn verlanglijstje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve reactie. Wat leuk dat jij snel jarig bent en dat je dan deze producten op jouw verlanglijstje gaat zetten!

      Verwijderen
  3. Prachtig zo mooi, heel mooi papier ook, ga het filmpje bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Katrien voor jouw reactie. Wat leuk dat jij mijn filmpje ook gaat bekijken of inmiddels al gedaan hebt.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.