ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 6 april 2022

Grote Grunge label met pockets.

Deze stans lag nog op mij te wachten.

Nu niet meer want ik heb er dit mee gemaakt. 





HIER vind je een kort filmpje met uitleg.

Dit heb ik er voor gebruikt:

Stans: SL-GR-CD198.

Paper pad: SL-ES-MPP15./

Vellum: SL-ES-MPP11

Stempels: SL-ES-STAMP 177 en 178.

Best Friends: SL-LB-STAMP 194.

Happy Birthday: SL-SS-STAMP 163. 


                  Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

                 Groetjes, Anneke.              

                                     

8 opmerkingen:

  1. Wat mooi Anneke, het papier is ook geweldig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, klopt ik vind het ook mooi deze paper pad. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  2. Een hele mooie labelkaart met weer super leuke details.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooooo, mooi hoor.
    Wat een prachtig papier en wat heb je weer veel dingen toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Daphne voor jouw compliment. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen
  4. Ook dit is weer fantastisch mooi, ik vind het zo knap van je dat je telkens wat anders weet te verzinnen, ik zou er 's nachts van wakker liggen, ik hoop nog lang van jou mooie creaties te mogen genieten, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw lieve woorden. Ik slaap gelukkig nog goed en het houd mij dus niet wakker. Het is juist soms een afleiding als ik niet in slaap kan vallen. Dan leid het mij af van andere zaken die mij bezig houden. Groetjes, Anneke.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.