ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 22 april 2022

Live no 6 Studio Light.

Hier zijn de kaarten van mijn live voor Studio Light. 

Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is SL-USC-PS09.

HIER de link naar mijn Live.

Er is naar een link gevraagd voor het papier en de stans die ik heb gebruikt.

Die vind je hier:

STANS en PAPIER.





                                        

                                          
                         

Kleine zig zag kaartjes met het vel van de kaartjes.












vind je de link naar mijn Live.

Dit heb ik gebruikt voor de verjaardag's en Baby kaart: 

Alfabeth: STENCILSL390

Labels: CCL-ES-CD209

Plak parels: JMA-ES-PEARL01.

Stempel: STAMPSL523.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. wow, wat mooi papier en wat heb je er wat moois mee gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten en wat een prachtig designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Ja het papier is echt heel leuk!

      Verwijderen
  3. zo mooi geworden, en zo'n lief papier ook, hoor van mijn schoonzus dat ze weer oma wordt , dus ik ga het toch aankopen, veel te lief papier om voorbij te laten gaan, dank je wel weer voor jou superleuke en mooie ideetjes, fijn weekend, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Wat leuk dat jij een bestemming hebt om met dit papier aan de gang te gaan.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.