ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 2 april 2020

Boterhamzakje met paperclipsluiting

Vorige week had ik een kaart voor iemand gemaakt.
Toen hij klaar was wilde ik hem in een envelop doen maar daar paste hij niet in.
Omdat wij weg moesten en hij door de brievenbus moest
heb ik maar een papierenboterhamzakje gepakt.
Geen tijd om er nog iets van te maken.
Dat gaat zo tegen mijn gevoel in maar het was zoals het was.

Het heeft ervoor gezorgd dat ik op dit idee ben gekomen.
Dat was anders nooit gebeurd.
 Ik heb eerst een stuk karton in mijn zakje geschoven.
Ik heb toen met Archival Watering Can de adres stempel gezet.
Daarna ben ik verder gegaan met de kleine stempeltjes die bij deze set horen.
Ik heb daarvoor mijn stempel beïnkt en  eerst op een kladblaadje gestempeld..
Daarna pas op mijn zakje. Ik wilde dat die er zachter op kwamen te staan.


 Daarna heb ik een wit kaartje gesneden van 14,9 cm.
Die heb ik gerild op 5 en op 10 cm.
Hierdoor gaat het kaartje mooiere dicht.
Ik heb toen een grote witte papierklip gepakt en die met de kleine 
lus op mijn kaartje geschoven.
Ik heb 2 vierkantjes gesneden van 4,5 cm en i van 4,9 cm.
Daar heb ik kleine bloementjes op gestempeld en op geplakt.
Mijn paper klip zat toen vast.
Op het midelste heb ik een klein strookje geplakt voor mijn kleine tag met tekst.

 Ik heb mijn kaartje omgedraaid en op het middelste stuk mijn lintje vast geplakt.
Daarna twee vierkantjes van 4,5 cm gesneden en er stempels opgezet.
Voor het middelste vakje heb ik een kaartje iets kleiner gesneden en die tussen mijn kaartje en de papierclip geplakt.
 Het is heel eenvoudig en het geeft snel resultaat.
Om dit te maken heb ik de volgende producten gebruikt.
COOSA Crafts clear stamp #04 - Envelope Flowers A6 - 9 pcs
Hero Arts Greetings Clear Stamp 3"X4" - Mini Messages
Ik wil langs deze weg alle nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn werk willen volgen.
Bedankt voor eventuele reacties en tot morgen.
Groetjes, Anneke

2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.