ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 13 april 2020

Coosa

Ik heb een kaart gemaakt met de nieuwe embossingfolder
Bloom by Margreet.
Ik heb hiervoor twee kleuren wax gebruikt.


Met deze twee kleuren heb ik ook dit gemaakt.
Zo kun je goed zien wat de wax doet op verschillende ondergronden.
De bovenste is op wit en de onderste is op zwart.

Ik heb aan de binnenkant tekst gestempeld en een vakje
 gemaakt waar geld ingeschoven kan worden.
Dit heb ik gemaakt door een stuk papier te embossen en bewerkt met wax.
Daarna een deel uitgeknipt.
Ik heb het alleen aan de zijkant vast geplakt.
De linker bloem.
Weer mag ik iemand welkom heten.
Leuk dat jij mijn werkt wilt volgen.

Dit keer een korte post.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

  1. Prachtige uitvoeringen weer en mooi om te zien hoe anders de kleuren gilding wax uitpakken op zwart en wit papier.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.