ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 23 april 2020

Mijn Hobbykaart 91.

Gisteren heb ik het tijdschrift ontvangen waar mijn werk in staat.
Het is een special geworden met het thema Gefeliciteerd.


Ik heb hiervoor een mapje gemaakt waar een klein cadeautje in zit.
Het is een lavendel zakje geworden.
Ik heb hiervoor een patroon en beschrijving gemaakt.
Er staan ook stappen foto's in zodat het heel gemakkelijk is te maken.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Superleuk, Anneke. En wat leuk dat jouw creatie geplaatst is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anneke. Erg leuk natuurlijk dat je creatie in dit hobbyblad staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat je kaart in dit blad is gepubliceerd.
    Het is ook een pracht kaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.