ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 7 april 2020

Doe meer met nr. 6 STENCILSFL 249 van Studio Light

Ik vind het leuk om te kijken wat ik allemaal kan maken met
 een stansmal.
Daar is dit door ontstaan.
Hij was hier niet voor bedoeld maar dit kan dus ook met deze stansmal! 
Dit keer heb ik een stansmal van Studio Light gebruikt van de Sweet Flowers.


Deze stans heb ik hiervoor gebruikt.
STENCILSFL249 Embossing Die Sweet Flowers
STENCILSFL249

Zo ben ik begonnen.
Ik heb weer een klein filmpje gemaakt omdat ik mijn stappen
 niet goed op de foto kreeg.
Achter de twee flapjes zit een klein boekje.
Ik vind het altijd leuk als mijn man ook iets in de kaart schrijft.
Daarom had ik 2 plekjes nodig.
 Dit word door de ontvanger zeer gewaardeerd.

Achter het linker deel op de foto zit het boekje al in genaaid.
Wat ik daarvoor heb gebruikt staat nog los op de foto.
 Dat moet in de andere kant gesnaaid worden.


 Ik heb de knijpertjes gebruikt om mijn boekje vast te zetten voor de foto.


Ik hoop dat jullie snappen hoe ik dit heb gedaan
zodat jullie ermee aan de slag kunnen gaan.

Ik heb met dit papier gewerkt:
PPSFL138  Studio Light paper pad Sweet Flowers EASYSFL660  Studio Light Die Cut Book 15x15 Sweet Flowers

Paper pad. PPSFL138               Die Cutes  EASYSFL660
STENCILSFL245 Embossing Die Sweet Flowers WASHISFL07 Studio Light Washi tape Sweet Flowers
STENCILFL254            WASHISFL07

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, A

3 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.