ANNEKESCARDART creaties van papier

vrijdag 17 april 2020

Coosa mapjes voor hem en haar

Met de bloom by Margeet heb ik dit mapje gemaakt.
Het is altijd moeilijk om de kleuren wax goed op de foto te krijgen.
Ik heb deze twee kleuren wax gebruikt:
Twilight Graphite Night 
en 
Jewels Rose Quarts

Voor haar!
Dit zijn de stempels die ik voor dit mapje heb gebruik:
Vase no. 3 
         Aan deze kant zit een zakje met bloemenzaadjes.
Omdat ik nergens zo'n klein zakje met zaadjes kon vinden heb ik er zelf maar 1 gemaakt.

Aan de andere kant straat "wonderful day."
Dit wanneer je de bloemen kunt plukken en in een vaas zet.

Deze is voor hem!
Hier heb ik met embossingfolder Totally Nuts gewerkt.
Laat de ontvanger dit maar niet weten :-)
Dit zijn de kleuren wax die ik heb gebruikt:
Jewels Green Jade
en
Metal Silver.
 Deze stempels heb ik gebruikt voor dit mapje:
Wine Setting -Mixed for You.
Ik heb met een label stans van Studio Light
een labeltje gemaakt die ik aan de zijkantjes heb dicht geplakt.
Daar tussen kon ik het geld tussen stoppen.


 Omdat de label niet in mijn vakje paste heb ik een stukje van de bovenkant gehaald.
Er bleef nog best een leuke label met pocket over.


Dit zijn twee stansen van Studio Light.
Die krijgen een hele andere uitstraling als je die met wax bewerkt.
Het zijn:
STENCILSL275 en STENCILSL276.
STENCILSL275 Studio Light Embossing Die Cut Essentials no.275 STENCILSL276  Studio Light Embossing Die Cut Essentials no.276
Beide staan ze onder "Nieuw" in de webwinkel van Coosa.


Hier is de video.
Weer mag ik 1 persoon welkom heten die volger van mijn blog is geworden.
Het zijn er nu 249 wat veel!
Bedankt voor je bezoekje en eventuele reacties.
Groetjes, Anneke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.