ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 14 april 2020

Doe meer met nr.8 STENCILSL274

Met STENCILSL274 heb ik een klein boekje gemaakt.
Ik moest eerst heel erg wennen aan de kleuren combinatie geel en zalm.
Nu ik ermee bezig ben gegaan vind ik het een hele leuke combi.
Dat ga ik onthouden!

 Ik heb hiervoor 2 keer de stans gebruikt.
 Voor de pockets aan de binnenkant heb ik een gedeelte van de stans gebruikt.
Dit heb ik gedaan zodat het niet te dik werd.
Ik wilde graag een boekje maken die erin paste.
Daarvoor had ik ruimte nodig.


Voor het boekje heb ik 6 velletjes van 7 x 19,5 cm gesneden en dubbel gevouwen.
Daar heb ik aan de voorkant de vlinder met tekst gestempeld.
Op alle andere bladzijdes heb ik alleen de vlinder gestempeld.
Dat heb ik gedaan met mijn stempelhulp.
Daardoor kwamen mijn vlinders allemaal op dezelfde plek zitten.

                                          

Dit heb ik gebruikt:
STENCILSL274 Studio Light Embossing Die Cut Essentials no.274    STAMPSFL437 Studio Light Stamp A6 Sweet Flowers
STENCILSL274                 STAMPFL437
PPSFL137  Studio Light paper pad Sweet Flowers  EASYSFL660  Studio Light Die Cut Book 15x15 Sweet Flowers
PPSFL137                            EASYSFL660    

Weer mag ik nieuwe volgers welkom heten.
Ik voel mij vereerd dat zoveel mensen zich de laatste tijd als volger hebben aangemeld.
Dankjewel daarvoor.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer top gedaan Anneke en heel duidelijk t filmpje uitgelegd 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heel leuk idee, ik ga zeker het filmpje ook bekijken want ik heb die mal ook besteld. Dank je wel voor de uitleg.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan, Anneke. En het filmpje is heel duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.