ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 5 april 2020

Nieuw Coosa embossingfolder en wax no.2

Vandaag mijn tweede inspiratie met de
 nieuwe producten van Coosa.
Het is een notieboekje voor in mijn handtas.

Ik heb met "Inspire by Margreet" embossingfolder gewerkt.
Dit heb ik met deze twee kleuren wax bewerkt. 
De Twilight Sunset Red en een heel klein beetje 
Twilight Golden Sunrise.
Dit her en der heel lichtjes aangebracht.
Zo ben ik begonnen.
Ik heb een label stans van Crealies gebruikt.
Die vond ik wat te lang dus heb er een stuk afgehaald.
Daarna heb ik mijn 300 gr zwart papier in mijn embossingfolder gedaan 
en door mijn BigShot gedraaid.
Dit heb ik twee keer gedaan. In voor de voor en een voor mijn achterkant.
Bovenaan op mijn voorkant heb ik een rillijn gemaakt op 2 cm.
Dat kun je goed zien op de foto.
Ik heb een stapeltje printer papier gemaakt. 
Dit heb ik met dezelfde stans gedaan.
Die heb ik bovenaan met twee nietjes vastgezet.
Dat heb ik tussen mijn gestanst voor en achterkant geplakt.
Dat heb ik tot de rillijn gedaan.
Mijn boekje zat toen vast.

Daarna heb ik voor de decoratie een klein stukje zwart papier gepakt
 en dat om mijn notitie boekje gevouwen. 
Het toen vast gezet met een splitpen.
Verder heb ik niks opgeplakt omdat het in mijn tas gaat.
Dan is het handiger om er niet op te hebben zitten.

Dit zijn ook leuke cadeautjes om weg te geven. 
Heerlijk om te maken en leuk om weg te geven.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met 
dit klein notitieboekje voor in mijn tas.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.