ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 11 april 2020

Doe meer met nr.7 STENCILSL276

Ik heb dit keer met 2 enveloppen gewerkt.
Het zijn C5/6 enveloppen.
Mensen die mij kennen weten dat ik van labels en vakjes hou.
Ik was dus heel erg blij met deze 4 nieuwe labels en pockets met een label eraan.
Ik heb ze alle vier en die gaan jullie nog vaak voorbij zien komen.
De 2 pockets heb ik met stansen gemaakt.
Dat is STENCILSL276 van Studio Light.
De labels die in de pocket gaat komen uit STENCIL275.
Zo ben ik begonnen.
Ik heb de eerste envelop dicht geplakt. Daar een stuk vanaf gesneden zodat ik een envelop van 21 cm over hield.
 De tweede envelop heb ik gesneden zoals op de foto te zien is.
Ik wilde twee pockets krijgen waar een kaartje in gedaan kan worden.
Ik heb de flapjes waar je een envelop mee dicht vouwt gebruikt om die aan 
mijn grote envelop te plakken. ( zie foto onder).
Zorg wel dat de opening goed komt te liggen. daarom heb ik vanaf de twee buitenkanten een stuk van mijn envelop gesneden.
Ik heb eerst alle randen van mijn enveloppen bruin gemaakt met een spons. Dit heb ik met Distress inkt Frayed Burlap gedaan.
Daarna ben ik papiertjes gaan zoeken die ik erop wilde hebben.
Daarna heb ik met een pons hapjes uit mijn pockets geponst.
Bovenaan de grote envelop heb ik dat door 1 laag gedaan.
Daarom heb ik aan de binnenkant even een stukje designpapier geplakt.
Ik heb de STENCILSFL245 gebruikt om de rozetten te stansen.
Die heb ik op de twee kleine pockets geplakt.
Aan de voorkant heb ik de vakjes ook beplakt met designpapier.
Wat er op komt heb ik los op de foto gezet. Op de onderste pocket heb ik het hoesje geplakt.
De allerkleinst pocket die open gewerkt is komt uit STENCIL277.
Ik heb 2 stukjes lint elk van 15 cm van 3mm gebruikt.
Die heb ik achterop vast geplakt en aan de binnenkant van het kleine flapje.
Daar komt dan weer een stukje die gestanst is uit designpapier. 
Dit zit er allemaal bij.
De twee hoesjes heb ik aan 3 kanten vast geplakt. Ik wilde ruimte hebben voor een label.
De label komt uit STENCIL275 die is ovaal aan de bovenkant.

Zo ziet het eruit.





 
Voor de twee kleine pockets heb ik 2 kaartjes van 8,5 x 10 cm gesneden.
Het designpapier het ik een halve cm kleiner gesneden.
De lipjes die ik aan de bovenkant van mijn kaartje heb geplakt zit bij STENCIL276.
Heb je die niet gebruik dan een rondje daarvoor.

Grote label voor in de grote pocket.
 Nu de grote label die in de grote pocket komt te zitten.
Snij daarvoor wat er op de foto staat.

 Hoe het gemaakt moet worden zie je op de video.

                                    


                        

Foto1. Binnenkant van de grote kaart die in de pocket komt.
Foto2.De kaart en de label die in de vakjes zitten.
De label komt weer uit STENCIL276.
Foto3. De buitenkant van de kaart.
Het bovenste deel waar mijn naam op staat word duw in de grote pocket geschoven.


 De grote kaart als hij in de pocket zit.


Hier zit de grote kaart half uit de pocket.
Gebruik het boekje met die cuts om alles te decoreren.
Alles zit er 2 keer in en je hebt echt heel veel.


PPSFL138  Studio Light paper pad Sweet Flowers  EASYSFL660  Studio Light Die Cut Book 15x15 Sweet Flowers

Paper pad PPSFL138                  Die cuts EASYSFL660

WASHISFL07 Studio Light Washi tape Sweet Flowers
                                      Washi tape WASHISFL07  
              STENCILSL276  Studio Light Embossing Die Cut Essentials no.276     STENCILSL277 Studio Light Embossing Die Cut Essentials no.277 STENCILSL275 Studio Light Embossing Die Cut Essentials no.275
                    STENCILSL276                    STENCILSL277              STENCILSL274

Ik wil graag de nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mij willen volgen.
Ook geeft het mij een gevoel dat ik het niet alleen maar voor mijzelf doe.

Bedankt voor je bezoekje en tot een volgende keer.
Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.