ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 19 april 2020

Doe meer met nr.9 STENCILSl257 van Studio Light

Ik heb met de envelop stans net zo'n
mapje gemaakt als in mijn vorige blogpost.
Dit is de eerste en er volgen nog meer met dezelfde stans.
In het filmpje hieronder laat ik zien hoe ik dit heb gedaan.
Hier eerst de foto's.



Dit mapje sluit met een bandje.

 



Voor het vakje van de envelop heb ik een dubbel kaartje gemaakt
met een inleg velletje.
Het vakje bovenin heb ik zelf gemaakt.
Die heb ik gedecoreerd met een randje die ik met een stans heb gemaakt.

Het patroon van mijn papier loopt door.
Van onder naar boven toe.


Dit is de andere kant.





Dit zijn de 2 dubbel gevouwen kaartjes en de 2 enkele kaartjes.
Dit heb ik gemaakt om in de vakjes te doen.





Hier is de video: 




Dit heb ik hiervoor gebruikt:

Envelop stans: SENCILSL257 

Randje stans: STENCILMA06

Die cut stans: STENCILSJL01

Die Cuts STANSBLOCKJMA03 

Paper Pad: PPJMA04

Scrappapier: SCRAPJMA03 

 A4 papier: BASISJMA07

Ik mag weer twee nieuwe volgers welkom heten.
Leuk dat jullie mijn creatief dagboek willen volgen.


Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer.
Groetjes, Anneke














1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.