ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 29 augustus 2020

Doe meer met Mini Album Binder B

Hier is mijn tweede post van vandaag.
Het is een mapje geworden met 5 theezakjes.
Snij een stuk cardstok van 16,5 x 24 cm.
Ril deze op 7,5 - 9 cm.
Het designpapier is 0,5 cm kleiner. 
Er zitten 5 theezakjes in dit mapje.
Links onder is wat anders daarom ziet hij er ook anders uit!
Voor de vakjes heb de stans mini Album Binder B gebruikt.
Die heb ik daarna op 11 cm afgesneden.
Aan beide zijkanten een rillijn van 2,5 cm gemaakt.
Daarna ingeknipt en er een stukje afgehaald. ( zie foto).
Met dubbelzijdig tape heb ik hem in elkaar gezet.
Daarvoor heb ik een liniaal in het vakje gestopt om de vorm te behouden.



 Voor het mapje waar de thee in komt heb ik een stuk design papier gesneden
 van 5,5 x 14,5 cm.
Ril dit op 2,5 - 9,5 cm.
Daarna heb ik de rillijnen gevouwen en bij het stukje van 2,5 cm onderin
 twee kleine nietjes gedaan.
Daar heb ik de theezakjes in gedaan.
 Het linker mapje is een klein notitie blokje.
Ik heb 6 papiertjes gesneden van 5 x 6,5 cm.
Dit heb ik vast gezet met 2 nietjes.
Daar kun je een persoonlijke boodschap inzetten als je dit cadeau wilt gegeven
Het zou ook een uitnodiging voor een high tea kunnen zijn.
Ik heb met bloementjes en blaadjes alles gedecoreerd.
Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Mini Albums Bindsysteem B (rug 3 mm) met stippenlijn
Mini Album Binder B
Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25
Set of 3 no.60
Duo Dies no. 57, Blaadjes 11
Duo Dies no.57

Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Anneke

1 opmerking:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.