ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 11 augustus 2020

Fleeting moments

Het is in de loods bij Coosa veel te warm om live te gaan vandaag.
Dus ben ik thuis gebleven en heb dit mapje gemaakt.

Hier is een kort filmpje.

                                            
Algemeen.
Al het designpapier is 0,5 cm kleiner dan het vlak waar het op komt te zitten.

 Het boekje is 10 x 16 cm.
Ik heb een stuk cardstok van 16 x 21 cm gesneden die ik heb ik gerild op
10 - 11 cm.
Al het designpapier is altijd 0,5 cm kleiner dan het vlak waar het op komt.
 De pocket heb ik het pakket geknip.
De label di er in zit is een stuk cardstok van 4,5 x 13,5 cm.

Het boven klepje is 9,5 x 11 cm
ril die op 1 cm.
Daarmee heb ik hem aan de achterkant boven aan mijn kaart geplakt.
De onderkant is een strook van 9,5 x 19 cm.
Die heb ik gerild op 7 cm.
Toen gevouwen en het klein deel als pocket op mijn kaart geplakt.
Het lange de word dus omhoog gevouwen om de pocket te sluiten.

De labels zitten in het pakket.
Het lint is 65 cm.
Nadat ik het designpapier erop hen geplakt heb ik die met een plakbandje vast geplakt en daar de die cut weer op geplakt.
De pocket links is een strook van 4 x 16 cm.
Daar heb ik met een pos een hapje uitgehaald.
het kleine mapje met de pasfoto's is 12 x 10 cm. Ril deze op 2 cm.
Het mapje word na het vouwen 6 x 8 cm.
Ik heb er iets afgehaald aan beide zijkantjes voor dat ik die heb dicht geplakt.
De patronen van de twee pockets staat onderaan dit bericht.
Die word met een zij flapje die je over hebt nadat de pocket dicht is geplakt.
Nadat het op mijn mapje zat heb ik alles met designpapier beplakt.
Ook hier heb ik bovenin een hapje met een pons eruit gehaald.
Alle labels, kleine pockets en plaatjes zitten in het pakket.


Deze zit ook in het pakket.
De belly band is 3 x 16 cm.
Die heb ik aan de boven en onderkant vast geplakt.
Daar kon toen het kaartje onder geschoven worden.
Hier is goed te zien hoe deze kant eruit ziet als hij opengevouwen is.


Dit is de andere kant van het boekje als hij helemaal open is.
Grote pocket die komt eerst aan het kaftje te zitten
nadat hij in elkaar is geplakt. 
Dit is de kleinere pocket die weer aan de grote pocket komt te zitten.




Dit zijn de pakketten die ik heb gebruikt:

5 O' Clock Fleeting moments 12 x 12 inch CC-ZD-FM-MM01
Craft O'Clock - Fleeting Moments - Paper Collection Set - 12x12" - 250 gsm

Craft O'Clock Beauty Restless CC-JJ-MM04
l
Craft O'Clock - Beauty Restless - Junk Journal Set - 15,5x30,5cm

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt dit boekje in oude kleuren . heb het filmpje ook gekeken ,is altijd wel leerzaam.We zoeken vandaag het koelste plekje in huis maar dat is bijna niet meer te vinden ,de warmte zit nu in heel je huis.Maar rustig blijven ,is het beste.Nog twee dagen geloof ik.

    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer gemaakt Anneke, ga ik ook een keer proberen te maken..
    Zag alleen net bij jou links van Coosa, dat beide papier sets uitverkocht zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jose. Ik heb de twee pakketten nu met naam en plaatje in mijn post gezet.
      Dan kun je het misschien ergens anders vinden. Groetjes, Anneke

      Verwijderen
    2. Dank je wel Anneke.
      Groetjes,
      José

      Verwijderen
  3. het ziet er weer erg mooi uit. ik ga het ook proberen te maken. dankjewel voor jouw inspiratie en mooie knutselprojecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ein wunderschönes Projekt. Gefällt mir richtig gut. Ich mag Vintage.


    lg die hippe

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.