ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 24 augustus 2020

Doe meer met Mini Album Binder D

Ik heb iets anders met de Mini Album Binder van Crealies gedaan.
Dit is het geworden.
Het mapje en tasje zijn 6cm hoog en 8,5 cm breed.
In het echt heel schattig!

Ik heb al het designpapier beïnkt met Distress inkt walnut stain en een sponsje.
Ik hou niet van die witte randjes.






Voor het mapje en voor het tasje heb ik een stuk kraft gesneden van 
8,5 X16,5 cm gesneden. Die heb ik gerild op 3,3 - 4,5 - 10,5- 11,7.
Het design papier is 0,5 kleiner de vakjes van het kraft papier.

Voor het mapje heb ik twee magneetjes gebruikt die ik
onder het design papier heb geplakt.


Voor het tasje heb ik vier rondjes gestanst en er twee op elkaar geplakt.
Die heb ik met een splitpen aan mijn tasje vast gemaakt.




Stans de stans van de mini binder.
Kort hem in op 13 cm.
Ril aan beide uiteinde op 2,5 cm.
Vouw alle rillijnen.
Knip dat in beide zijkanten in tot het middelste deel.
Knip het iets schuin weg.
Lijm ze nu vast.

Het bakje is nu klaar.
Stans het designpapier met de stans die er bij zit.
Kort die in op 7,5 cm.
Plak hem op.

Envelopje:
Snij uit kraftpapier van 120 gr een stuk van 9,5 X 13,5.
Doe dit 4x want er zitten 4 envelopjes met 4 enkele kaartjes in het bakje.
Zie verder het patroon hieronder.

Patroon envelopje.
Snij voor de kaartjes 4X 5,5 x7 cm.
Rond de hoekjes af met een afrond pons.
Snij het designpapier 0,5 kleiner en rond ook hier de hoekjes af.
Plak het bakje nu in het mapje.
Versier verder de kaartjes zoals je dat wil.
Voor het hengsel van het tasje heb ik een stuk van  1 x 15 cm.
ril de beide uiteinde op 1 cm.
vouw dat en plak het bovenop het tasje.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Mini Albums Bindsysteem D (rug 11 mm) met kleine gaatjes
Mini album binding D

Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 84, Gladde cirkels halve cm
Crea-Nest-Lies XXL no. 84
Set of 3 no. 60, Dichte bloemen 25
Set of 3 no.60
Duo Dies no. 60, Open bloemen 25
Duo Dies no.60

Ik wil Annet, Astrid, Hippe, Tineke, Jacqueline, Lisch, Grietje 52
bedanken voor jullie reacties op mijn vorige post.
Hartverwarmend! 
Ook wil ik weer een nieuwe volger welkom heten.
Bedankt dat jij mijn creatief dagboek wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke





2 opmerkingen:

  1. En weer van die hele leuke ideeën Anneke. Waar haal je het toch vandaan allemaal! Super mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik echt niet Astrid. Het borrelt in mijn, op de gekste momenten. Dan maak ik een schets om het niet te vergeten.
      Bedankt voor jouw reactie!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.