ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 13 augustus 2020

Kerst cadeautje

Hier alvast een kerst cadeautje.
Een koffertje met kerstkaartjes en envelopjes.
Algemeen.
Al het designpapier is een halve cm kleiner dan waar het op geplakt moet worden.
Alle randjes heb ik met een spons en Pumice stone distress inkt bewerkt.

 Snij voor de kaart waar het bakje in komt te zitten een stuk kraft van 
13,5 x 21,5 cm
Ril deze op 9,5 - 12 cm.
Rond de hoekjes af.
De strook die over het koffertje komt is een stuk kraft van 7,5 x 12,5 cm.
ril deze op 9,5 - 10 cm.
Dit heb ik twee keer gemaakt.
1 voor de boven en 1 voor de onderkant.
Dit heb ik nadat ik het mapje heb bewerkt met designpapier over mijn boven 
en onderkant heen geplakt.
De gevouwen delen komen dan samen.
Het word een gedeelte over het randje gevouwen.
Ik heb die toen samen gepakt en een gaatje gemaakt voor mijn brad.
Daar heb ik het koffertje mee gesloten.

 Snij voor de label een stuk kraft papier van 5 x 9 cm.
Rond de hoekjes af.
Het strookje op de voorkant is 2,5 x 10,5 cm.
Snie een stuk designpapier en zet daar de stempel op.
Ik heb met een brad het sterretje eraan vast gemaakt.



 Ik heb toen het bakje gemaakt.
Dat patroon staat onderaan dit bericht.
Voor de bodem heb ik een stuk design papier gesneden die iets kleiner is.
Ik heb een stuk lint van 0,60 cm genomen en die met plakband in het doosje geplakt.
Daar toen het designpapier ingeplakt.
Voor de envelopjes heb ik dun kraftpapier gebruikt.
Dit is 125 gram.
Het patroon staat onderaan dit bericht.
Toen dat klaar was heb ik de stempels erop gezet.
 
Voor de kaartjes heb een stuk kraftpapier  van 8 x 22 cm.
Die heb ik op 11 cm gerild en dubbel gevouwen.
Hier heb ik er 5 van gemaakt.
Ik heb toen een stuk designpapier gesneden van 7,5 x 10,5 cm.

Daar heb ik de stempels op gezet.

 Patroon van het bakje voor de kaartjes.
Patroon van het envelopje.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Stempels:
Essentials van Studio Light.
STAMPSL466, 467, 468, 469, 470 en 471.
Deze zijn bij Coosa te koop.
Het papier komt ook bij Coosa vandaan.


Dixi Craft 12"x12" (30,5x30,5cm) Paper Pack - Nostalgia
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


5 opmerkingen:

  1. Oh, Anneke wat mooi is dit weer !! Ik kan met dit warme weer echt niets maken,allemaal vlekjes
    op het papier. Dus ik loop aardig achter,maar heb je patroontjes opgeslagen en ga ze zeker
    nog maken als het minder warm is.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie creatie heb je weer gemaakt Anneke.
    Bedankt voor het patroon!
    groetjes en fijn weekend, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jacqueline Weijers14 augustus 2020 om 19:20

    Heel erg leuk weer Anneke, ik ga dit ook zeker maken en gebruiken als kado verpakkjng��

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.