ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 2 augustus 2020

Kerst met Studio Light

Er zijn nieuwe paper pads voor de kerst
uitgekomen bij Studio Light.
Daar dit er 1 van.
Er zit van alles in.
Papier, die cuts en teksten op velum.
Heerlijk om mee te werken.
De kerstballen heb ik met glossy accents bewerkt.
Het vellum met de tekst heb ik op maat geknipt en in de krans  geplakt.
Hier is een filmpje.

                                      


 Wat in de pocket zit zie je onderaan dit bericht.
Het elastiek zit hier tussen dat is middelste bladzijde. 

De laatste bladzijde heb ik gelaten zoals hij is.
Dit zijn de tags die in de pockets zitten.
Deze heb ik eerst gestanst met de tweede stans die bij deze set zit.
Het is om de bladzijdes te maken.
Ik heb hem wat ingekort, een hapje
uit de boven kant geponst en de twee zijkanten
dicht geplakt.
Daarna een kaartje gemaakt die daar weer in past.
Het vellum heb ik met nietjes aan mijn kaartje gemaakt.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Mapje: STENCILBM04
Paper pad: PPSL153
Stans: STENCILSFL244

Ik heb rechts boven in mijn blog een trancelate knop.
Daar kun je de taal aangeven die je wilt volgen.

Above on the rightside of my blog you can push the translate button to
 get my post in the language you would like to have.

Ik mag weer een volger welkom heten.
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke















2 opmerkingen:

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.