ANNEKESCARDART creaties van papier

zondag 23 augustus 2020

Mapje voor de kerst

Studio Light heeft dit jaar prachtige
paper pads voor de kerst.
Alles wat ik heb gebruikt zit in 1 paper pad.
Ik heb hiervoor 2 stroken gesneden van 15 x 30 cm.
Beide heb ik gerild op 10 en 20 cm.
Boven in de tweede strook heb ik met een rondjes pons een hapje uitgehaald.
Dit heb ik bij de eerste vlak en het laatste vlak gedaan.
Voor de laatste vlak heb ik nog een kaartje van 15 x 10 cm gesneden.
Alles staat ook in het filmpje hieronder.

In dit filmpje laat ik zien hoe het eruit ziet.

                                           



 Het tweede filmpje. Hier kun je zien hoe ik het heb gemaakt.

Bladzijde 1 en 2.
 Bladzijde 3 en 4.
Het kaartje van de tweede bladzijde is 8 x 13 cm.
Al het designpapier is een halve cm kleiner gesneden.
De randjes van het design papier en de uitgeknipte plaatjes
zijn beïnkt met Distress inkt Walnun Stain.

 Het kaartje in de pockets zijn 8 x 11,5 cm.
Ik heb alle hoekjes afgerond dan schuiven de kaartjes makkelijker in de pockets.
 Het kaartje in de laatste pocket is 7,5 s 11 cm.

Hier is het patroon voor het envelopje.
Dit is het paper pad wat ik heb gebruikt.
Het is van Studio Light PPSL151.

 Ik wil Astrid, Elly, Betsy, Monique en nog iemand maar daar
staat geen naam bij bedanken voor jullie reacties.
Het is leuk dat jullie die moeite hebben genomen
om iets te schrijven.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk mapje is dit weer. Je brengt me iedere keer weer op leuke ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Begrijp zelf niet zo veel van blogspot, had al een reactie geschreven, maar doe het gewoon nog een keer. Dank je wel weer voor het delen van dit boekje. Ik zie graag je technieken die ik dan zelf ook kan gaan uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw naam staat er wel bij! Dit is iemand anders denk ik. Die zou ik ook graag willen bedanken. Vandaar!

      Verwijderen
  3. Was für eine wundervolle Weihnachts"karte". So liebevoll gearbeitet.


    lg die hippe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dit met ons wil delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk weer, ik krijg zoveel ideeën door jou Anneke! Mijn bestelling van die mooie paarse serie is onderweg maar ik zie alweer een volgende aankomen��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ben er ook mee begonnen. En heel duidelijk uitgelegd. Erg prettig

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer heel mooi,je maakt altijd van veel eenvoudige dingen,de mooiste creaties,net de finishing touch
    ,kijk er altijd weer naar uit,bedankt

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.