ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 18 augustus 2020

Mapje voor een heer

Vorige week heb ik een koffertje gemaakt van een papier pakket.
Ik heb toen gezegd dat ik daar meer mee wilde maken.
Maar het is een albumpje geworden.
 Voorkant
Het boekje is 12 x 15 cm.
Het touw is 70 cm.

Hier is een filmpje.




Achterkant
Algemeen.
Alle randjes van het Designpapier heb ik beïnkt met Distress inkt  ground espresso.
Het designpapier is 0,5 cm kleiner.
Soms nog iets smaller.

Zo ben ik begonnen.




Blad 1


 
2X  9 x 13 cm.
3,3 x 6 cm
Blad 2


Label voor de pocket.10 x 14 cm
Dubbele kaart 8,5 x 12,7 cm.
Labels voor in de pockets zitten bij de stans. Ik heb ze iets korter gesneden.
Label die achter de pocket komt.8 x 8,5 cm.
Blad 3


Tickets zijn uitgeknipt.
Label voor pocket. 10 x 14 cm.
9 x 12,5 cm kaartje.
Blad 4


Hoesje 7 x 13 cm. Snij hiervoor een stuk van 14 x 13 cm.
Kaartje voor in het hoesje 7 x 11 cm.
Label voor de pocket 10 x 14 cm

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Stempels:  Stampers Anonymus.
Field Notes - Faded Type - Ticket Booth
Papier: Dixi Craft Nostalgia
Stansen: Studio Light STENCISL274

Ik wil Carla, José, Hobby Land, en Elly
 bedanken voor jullie reactie op mijn vorig blogpost.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

8 opmerkingen:

  1. dat ziet er weer erg mooi uit Anneke! ik ga die ook nog eens proberen te maken.erg leuk allemaal wat je maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer erg mooi zoals altijd! Dan voor de duidelijke uitleg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank weer voor dit mooie voorbeeld Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is geweldig Anneke!! En idd hoe simpel...deze ga ik even noteren.
    Bedankt voor de uitleg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ! En dankzij de duidelijke uitleg in het filmpje lijkt het doenbaar; dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.