ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 13 november 2021

Het derde boekje gemaakt met SL-ES-CD99

 Dit zijn 2 boekjes geworden.

Met deze stans kun je heel veel doen.

Dit is één van de 4 blogposten die ik vandaag laat zien.

Rechter boekje.


Middelste boekje.

Bovenste en onderste boekjes





Tweede boekje binnenin.







HIER vind je de video.
Het eerste boekje vind je HIER
Het tweede boekje vind je HIER 
Het vierde boekje vind je HIER.

Ik heb deze stans gebruikt voor deze twee boekjes: SL-ES-CD99
Dit zijn de stempels die ik heb gebruikt: SL-GR-STAMP43

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
groetjes, Anneke.

6 opmerkingen:

  1. wat een leuke stansen, zo fijn al die gevarieerde boekjes, je maakt er telkens iets moois van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super mooi zijn al deze creaties.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw Anneke, wat super mooi en wat veel werk heb je er aan gehad. Heb nu de materialen besteld, dus ga ik proberen om ook zo iets moois te maken. Met de duidelijke uitleg hoop ik dat het lukt. Dank je wel voor al die mooie creaties.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.