ANNEKESCARDART creaties van papier

donderdag 18 november 2021

Grunge label

 Ik heb deze grunge label filmend gemaakt. 

Ik heb hierbij een scheur techniek gebruikt. 

Toen dat was opgeplakt heb ik de randen met crayons bewerkt.

De link voor het filmpje vind je onderaan dit bericht.


HIER vind je de video.

Dit heb ik gebruikt om deze label te maken.

Stans: SL-GR-CD88

Project Block: SL-ES-DCB06

Embossing folder: SL-ES-EMB06

Stempels: SL-GR-STAMP105

Decoupage lijm (mat): SL-ES-LAQC01

Lijm:

 ABM-ES-GLUE01

Clear Block SL-ES-ASB02

Overige:

Glossy Accents, Distress Crayons walnut stain, Coosa wax zilver.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

  1. Een pracht grunge creatie en nu helemaal af met dat mooie kwastje eraan.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. Hij zag er inderdaad nog niet af uit in het filmpje.

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.