ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 6 november 2021

Live nieuwe labels van Studio Light.

Dit is de zesde keer dat ik live ben gegaan op mijn eigen Facebook pagina.

Volgende week ga ik voor het eerst live op de pagina van Studio Light.

Dit vind ik best nog wel een beetje spannend.

Wat een feest op mijn YouTube kanaal. In 1 week tijd 25 nieuwe abonnees.

Dat betekend dat ik vandaag op de 1250 abonnees ben gekomen.

De link naar mijn YouTube kanaal staat onder dit bericht.

De linker is mijn voorbeeld en de rechter heb ik live gemaakt.










Maten:
HIER de link naar mijn Live.


Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:
Studio Light:
Stans: SL-ES-CD106
Scrappapier: SL-USC-SCRAP 86-88-90-94-96
Stempels: SL-ES-STAMp 86-88-92
Sneeuw: SL-ES-SNOW01
Stamp Press
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Anneke, ontzettend leuk gedaan!
    Heel veel labelstansen en dan deze natuurlijk weer net niet ;-)

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ellen voor jouw compliment. Misschien kun jij het ook maken met de label stansen die jij al hebt. Gewoon proberen misschien lukt het.

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Anneke en ik had het al op you tube gezien dat je weer zoveel nieuwe volgers had. Je maakt hele mooie creaties met de stencils en met een duidelijke uitleg.
    Dit is ook weer een pracht label kaart en zo leuk met de magneetjes en de envelopjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Echt ongelooflijk dat er iedere dag nieuwe abonnees bij komen op mijn YouTube kanaal. Dat maakt het ook leuk om mijn werk wat ik voor Studio Light maak te laten zien met een uitleg zodat mensen het zelf ook kunnen maken als ze dat willen. Bedankt dat jij de moeite neemt om een reactie te plaatsen als ik weer wat op mijn blog zet. Dat waardeer ik heel erg!

      Verwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.