ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 13 november 2021

Het tweede boekje gemaakt met SL-ES-CD101

Hier is het tweede boekje die ik in de Live voor Studio Light heb laten zien!

Dit is één van de 4 blogposten die ik vandaag laat zien.




Er zitten zes pagina's in gestanst uit 3 vel.




De brief is 12x20 cm.

HIER vind je de live video.
Het derde boekje vind je 

Dit is de stans waar ik dit mee heb gemaakt.

SL-ES-CD101 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

4 opmerkingen:

  1. Deze vind ik ook heel leuk, echt mooi geworden, altijd zo gevarieerd en zo'n mooie duidelijke foto's. Ik weet niet welke cardstock u altijd gebruikt, is het mogelijk om de naam van de kleur erbij te vermelden, dat vind ik soms nogal moeilijk om de juiste kleur cardstock erbij te vinden. Dank je wel weer voor de vele leuke ideetjes met mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor jouw mooie woorden Josée. Als ik de paper pads gebruik van Studio Light staat dat erbij. Van het ander papier heb ik geen namen of kleurnummers. Dat heb ik een keer op een beurs gekocht jaren geleden. Ik kan jou daar niet aan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.