ANNEKESCARDART creaties van papier

dinsdag 16 november 2021

Mapje met labelkaarten

Ik heb een kerstmapje gemaakt voor speciale personen. 

Onderaan dit bericht staat een link naar mijn YouTube kanaal voor het filmpje.

Daar kun je alles goed zien en leg ik uit hoe ik het heb gemaakt.

Voorkant.

Achterkant.
Eerste deel open.
Helemaal open.
Kleine pockets voorop.
Twee grote labels.

Mapje voorkant leeg. de achtergrond loopt door.
Achterkant.
Kaart uit het vakje.
Vakje open ook de achtergrond loopt door.
Twee grote labels met een pocket wat is gemaakt door de kleinere label.


onderkant van de label(kaart).

De maten:
HIER vind je de video.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Scrappapier: SL-USC-SCRAP 86-87-89-90-91

Stansen: SL-ES-CD 36-101-106-117

Stempel: SL-ES-STAMP86

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een mooie blog Anneke, Facebook, You tube is allemaal heel leuk maar een blog is toch nog nèt iets persoonlijker, en wat staat er veel moois op om te zien, dank je wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat jij dit zo zegt Josée. Dankjewel voor jouw compliment!

      Verwijderen
  2. Je hebt weer een pracht creatie gemaakt en de ieniemienie labeltjes op de labeltjes zijn ook zo leuk en geven net een beetje extra. Nu ga ik de glossy accent ook wel weer eens gebruiken. Dankjewel voor je super leuke inspiratie.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Els voor jouw compliment. Glossy accents maar gauw gaan gebruiken op jouw creaties. Het geeft soms net dat beetje extra’s!

      Verwijderen
  3. Prachtig zoals je dit weer bedacht en gemaakt hebt Anneke. Ik zet hem op mijn lijstje ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor jouw compliment Miranda. Leuk dat hij op jouw lijstje mag staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.