ANNEKESCARDART creaties van papier

maandag 8 november 2021

Kerstmapje met labels in voor en achter pockets.

Dit keer heb ik de vierde nieuwe label gebruikt SL-ES-CD105.

Onderaan dit bericht vind je de link naar het filmpje.

Het is tevens een Give Away omdat ik zaterdag de 1250 abonnees

 heb gehaald op mijn YouTube kanaal.

In het filmpje leg ik uit hoe je kunt meedoen.

Voorkant.

Achterkant.
Labels voor.
Labels achter.
Mapje binnenkant.
Mapje binnen leeg.

Labels rechterkant
Labels linkerkant.
Alle kaartjes en labels.

De maten:

HIER vind je het filmpje.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt.

Stans: SL-ES-CD 101en105.

Scrappapier: SL-USC-SCRAP 87-89-90-91.

Stempel: SL-ES-STAMP92.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.

12 opmerkingen:

  1. Oh, oh, oh wat is dit weer zo mooi en speciaal. Ook je vorige creatie was schitterend. Telkens ik één van je uitzonderlijke knutsels zie valt mijn mond open van verbazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig weer Anneke, wat een werk maar wat een mooie creatie. Heel mooi gebruik gemaakt van de stansen én van het mooie dessin-papier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!Prachtig! Complimenten.Weer een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je overtreft jezelf iedere keer weer.
    Is het misschien iets om ook een foto vd mal te plaatsen?
    Ik heb nog een hoop staan wat ik zou willen namaken... ☺

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooow... ik zie dat je de mal op het filmpje wel laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi mapje en de labeltjes zijn ook erg leuk!!
    Het duidelijke filmpje heb ik al wel gezien maar kan op tablet niet reageren.
    Een super leuke Give a Way Anneke! Ik geniet elke van je Give a Way!
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor jouw compliment. Wat jammer dat het niet lukt met jouw tablet. Ik doe veel met mijn tablet waar dat aan ligt bij jou weet ik niet. Ik zou jou graag anders hebben geholpen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.