ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 13 november 2021

Het vierde boekje gemaakt met SL-ES-CD100

Dit is het vierde boekje wat ik heb gemaakt.

Dit is één van de 4 blogposten die ik vandaag laat zien.










HIER vind je de video.

Het eerste boekje vind je HIER
Het tweede boekje vind je HIER
Het derde boekje vind je HIER

 Dit is de stans die ik hiervoor heb gebruikt: SL-ES-CD100
Stempel: SL-GR-STAMP33
Paper pad: SL-ES-PP05

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Groetjes, Anneke


 

 

4 opmerkingen:

  1. dit is ook een superleuk boekje, ga ik zeker een keertje maken, weer knap werk geleverd Anneke, zoals altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw compliment. Veel plezier met het maken van dit boekje!

      Verwijderen
  2. Het is allemaal weer prachtig Anneke !!
    Kijk nu al uit naar de volgende keer 🥰

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.