ANNEKESCARDART creaties van papier

woensdag 3 november 2021

Label boekje met de Classic Tags van Studio Light

Met labels kun je ook een heel leuk boekje maken.

Dat heb ik gedaan.

Op mijn YouTube kanaal vind je een filmpje met de uitleg.

De link staat onderaan dit bericht.

Labels van de voorkant.
                       Pagina 1 en 2.
Labels linker pagina.
Labels rechter pagina.
Pagina 3 en 4.
Labels linker pagina.
Kaartje in de rechter pocket is 6,5 x 14 cm. Het kaartje is dubbel gevouwen.
Snij hiervoor een stuk cardstok van 13 x 14 cm en vouw de 13 cm dubbel.
Pagina 5 en 6.
De label om een pocket te maken is op 3 cm gerild vanaf de onderkant.
Labels van pagina 5 en 6.
Pagina 7 en 8.
Het boekje is 9 x 15,5 cm.
De bladzijdes zijn 8,5 x 15 cm.
Snij voor de kaft een stuk cardstok van 15,5 x 18 cm. Vouw de 18 cm dubbel.
Snij voor de bladzijdes 3 x 15x17cm. Vouw de 17 cm dubbel.
Rechter kant waar het boekje tussen zit.
Boekje open.
De verschillende labels en kaartjes.


De link naar mijn filmpje vind je HIER .

De embelishments koop ik bij Het Witte Luik.
Die vind je HIER.
De lijm die ik graag gebruik Art Glitter Glue vind je HIER

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Stansen: SL-ES-CD 81-103. SL-GR-CD88. STENCILJMA05.

Scrappapier: JMA-NA-SCRAP34-35-36-37-39-40

Paperpad: JMA-NA-PP02

Die Cut block: JMA-NA-DCB01

Stikkers: JMA-NA-STIC01

Stempels: JL-MM-STAMP48. BASICSDC 55-58

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke.


2 opmerkingen:

  1. Wat is dit ook weer mooi geworden Anneke, dank je wel weer voor de ideetjes en ik ben al eens gaan kijken op het Witte Luik, wat hebben ze daar veel mooie dingen te koop en ook jou creaties, super leuk voor jou, groetjes Josee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zojuist het filmpje bekeken en wat heb je weer een pracht labelmapje gemaakt.
    Leuke tip met de labelclip en het envelopje. En ook de label met het magneetje vind ik een leuke toepassing. Dankjewel voor je uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.