ANNEKESCARDART creaties van papier

zaterdag 13 november 2021

Het eerste boekje gemaakt met Sl-ES-CD102.

Hier is het eerste project wat ik live heb laten zien voor Studio Light.

De live vind je onderaan dit bericht.

De andere boekjes vind je in de volgende post.

Dit is één van de 4 blogposten die ik vandaag laat zien.








HIER vind je de video.
 Het tweede boekje vind je hier.
Het derde boekje vind je hier.
Het vierde boekje vind je hier.

Dit zijn de producten die ik hiervoor heb gebruikt:

Stans: SL-ES-CD102

Paper pad: SL-ES-PP07

Stempel: STAMPSL503

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Groetjes, Anneke

 

8 opmerkingen:

  1. dat ziet er wel een leuk boekje uit, nu even op you tube gaan kijken voor de details
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een prachtig resultaat, filmpje heb ik nog niet bekeken, mijn broer was jarig dus een feestje gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw reactie. De filmpjes blijven dus kun je kijken als het jou uitkomt.

      Verwijderen
  3. Wouw Anneke wat heb je hard gewerkt om al deze prachtige voorbeelden te maken en ze zien er zo mooi uit. Je kan zien dat je er heel veel tijd en aandacht aan hebt geschonken. Zoveel super leuke details zijn er te bewonderen. Ook je live uitzending met veel handige tips heb ik goed kunnen volgen. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor jouw mooie woorden. Het was inderdaad veel werk. Ik heb er veel tijd voor gekregen. Ik kreeg de stansen per boekje in een zakje. Er was nog niks omdat Studio Light mijn werk nodig had om de verpakking te maken. Mijn man heeft alles gestanst en weer in een zakje gedaan. Daardoor zag ik beter wat het was en moest worden. Het scheelt dat ik heel veel stans. Ik moest wel zorgen dat ik alles gebruikte wat erbij zat. Ik heb het met veel plezier gedaan. Nogmaals dankjewel voor jouw lieve reactie!

      Verwijderen
  4. Je kan aan de creaties echt wel zien dat je dit alles met plezier hebt gemaakt en
    kan je ook in de live horen. Gezellig en fijn dat je man je zo goed helpt. Toppie!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jouw reactie.
Het doet mij goed.